Svar:

Amanda -- mamma till Viggo om Måndag:
Vem är Omar? Och vad var det som hände när din kompis kastade ut er?
Svar; Omar är en kompis, han va tillsammans med min tjejkompis som kasta ut oss. Jag och tjejkompisen är inte vänner längre efter mycket skitsnack!
Vad som hände när hon kasta ut oss vill jag faktiskt inte gå in på, det är alldeles för mycket känslor i det hela och jag orkar inte dra upp det! Det är ett avslutat kapitel i mitt liv nu, så nu går vi vidare med nya dagar och nya möjligheter! :)


Lisa om Bara en till:
Vad har ni för vagn nu? Kan du fota den och visa i bloggen? :)
Svar; Hej Lisa! Absolut kan jag göra ett inlägg om vagnen vi använder nu, den är min tredje käraste ägodel efter Loke och min iphone! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback