Bara en till

Vet ni vad jag är sugen på? Åh jag har älskat den första gången jag såg den sisådär när jag va gravid i vecka 18-19. Jag vill så gärna ha den, kan ni gissa på vad det är ? :)

Ja denna en super snygg brio go, frågan är bara "hur länge kan Loke åka i den?" Jag är helt såld på den och dess underbara handtag, åh jag dör lite grann! Vilket färg ska man ha, blå eller den läckra gröna färgen.. Nä vad pratar jag om, Loke behöver ingen ny vagn, även fast jag skulle kunna döda för en brio go! Någon som har sisådär 7000 kr till mig i bakfickan? :) Den personen skulle jag älska resten av mitt liv!!! :)

En till vagn skulle visserligen inte skada mig eller Loke, man behöver ju variera sig! ;)


Kommentarer
Lisa säger:

Vad har ni för vagn nu? Kan du fota den och visa i bloggen? :)

2012-03-07 | 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback