Måndag

En helt vanlig måndag i våra liv förutom att mamma och pappa fortfarande är bort resa och saknaden efter de är nu enorm! Ja annars är det som vilken måndag som helst, Loke vaknar super tidigt och jag försöker dra mig i sängen så länge jag kan. Annars har vi inte gjort så mycket förutom att städat, är det nu jag ska förklara för er hur duktig jag har varit? Jag har både damsugit,skurat golvet, tvättat och lagat maten, vuxen poäng till mig, yey!

Nej men nu slutar vi fjantar oss, men idag har vi inte gjort så mycket alls som sagt, städat lite grann och sen har vi för det mesta slappat! Pillade klart på min bloggdesign, se har det inte varit mycket mera. Planen var att jag och Loke skulle ta till Lidingö för att träffa Omar, men det blev inte rikigt så. Tur va väl det, för shit så förkyld jag blev på 10 minuter, näsan snorar och halsen hostar! Så vi bestämde oss för att vi åker imorn, men planen blev ändrad ännu en gång, då Omar måste jobba. Så imorn ska vi roa oss med att handla och sen baka bullar, hur gott lät inte det? :)
Rensade nämligen kylen idag och hittade jäst som måste användas upp, så jag ska ge mig på att baka bullar och sen baka ett bröd också på samma gång, vi får väl se hur det blir! :).
Loke sover för natten bredvid mig och jag ska kolla på tv om det finns något intressant att kolla på annars blir det väl att prata med Omar i telefon, haha vilket liv jag har! Men nu ska jag söka recept på bröd och på kanelbullar!
Ciao

Kommentarer
Emilia - 16 år och mamma i april. säger:

sv: okej, vad bra :)

2012-03-06 | 10:55:56
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Vem är Omar? Och vad var det som hände när din kompis kastade ut er?

2012-03-06 | 17:40:38
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback