Svar till idioter!

IRRITERAD TJEJ om Svar till schizofren:
jag blir less på folks om hänger ut varann i bloggar!
var inte du och sarah kompisar först?
ragga kompisar på ens kille?

alltså helt ärligt, jag tyck de va du som gjort fel
men O verkar int va den bästa killen heller....

sarah är underbart fin och gör allt för sin dotter, medans pappan till barnet skiter i henne totalt och är hellre me nån random unge?! :-S

URSÄKTA men va tvungen ......

jävligt less bara
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 95.155.238.61

Svar; Men kul för dig om du är så jävla irriterad då, bitter fitta här eller vad?!
Du vet inte ett jävla fuck skit om vad sarah gör eller vad O gör! Jo jag och Sarah VA kompisar, det är stor skillnad på att vara och inte vara.. SUCK! Raggar kompisar på ens kille? Vem fan raggar på vem här? Nej jag raggar inte på Omar, hej och hå! Vi umgås, knullar och har det bra tillsammans, vi har inget förhållande, vi har ingen mer relation än att vara vänner, problem med det? Ring då psyket och be om att få en tid hos de!


Sarah är underbart fin och gör allt för sin dotter? Jo men hej och hå köp blåbär! Sarah en maniplurande subba som drar lögner efter lögner för att få folk på sin sida, ingen av det som kommer ur hennes käft stämmer! Sen pappan skiter i sitt barn, nä du det gör han inte! Men det är jävligt svårt för O att ta hand om sin dotter när Sarah's kompis kommer fram och tar henne ur händerna på honom för att han träffade mig och en annan tjejkompis med SIN dotter, Sarah och O har gemensamvårdna och då har han all rätt att göra vafan han vill. Men det vill inte STORA sarah förstå och få in i sin hjärna! Och vadå med någon random unge?! Så min son är någon random ugne?? Ååååh din bitterfitta hör upp något i arslet så blir du säkert glad efteråt, och nästan lär dig stava ditt namn!!


Emmah om Svar till schizofren:
Hur vet du att de är sarah? och varför skaffar du inte en egen pojkvän? :S palla ta nån kompis x... finns massa andra killar ! 

Aja...
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 213.100.125.76

Svar; Jadu för att det är bara sarah och Omar som har varit tillsammans i 4 år, så svårt att gissa liksom!? Sen varför hänger ni upp er på att jag ska skaffa en pojkvän? JAG VILL INTE HA NÅGON POJKVÄN! Jag och omar är vänner få in det i era tröga små IQ befriade hjärnor! SUCK och åter SUCK på er patetiska människor!

Kommentarer
Isabel - mamma till Ninja säger:

Haha men jösses. Det var ett jäkla tjat om denna O.. Är dom avundsjuka eller? :P Sen när kan en kille och tjej inte bara vara kompisar liksom.

2012-05-09 | 00:03:05
Bloggadress: http://isabelkn.blogg.se/
rebecka 20år - gravid&bonusbarn! säger:

kom in på din blogg genom en annan , herregdu säger jag bara när jag gick in o läste frågor o svar. .

Kan bara vi har nästintill samma problem med min sambo's ex massa möten familjerätten , domstol o blöäää. han får inte träffa sin dotter men hon drar feta lögner till alla också... ibland undrar jag hur människor kan få lov att ha barn? :)

2012-08-20 | 10:02:42
Bloggadress: http://perfectlifewithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback