Svar till schizofren

 

Denna bild är skratt-retande, först får jag en fin kommentar av "petra" där det står "karma is a bitch" den fick jag kl 14.30.. Men efter två minuter senare ifrån SAMMA ip-adress får jag av anonym "jag hade han i över 4 år, tänk dig den sorgen". Och eftersom tänkte jag skrev igår kväll handlade om Omar, så är det ju självklart lilla Sarah eller lilla väl fel ord att använda!

Men iallafall hej Sarah! Ja du hade Omar i över 4 års tid, grattis vill du ha ett diplom för det eller? Men om vi gör såhär, tänk tillbaka för varje år ni va tillsammans och tänk efter hur trevlig du va emot honom då.. Så lär du nog inse att alla fel ligger oss dig! Du valde allt detta skit helt själv, du skapade det och du får leva med det nu :)..

Jaja skitsamma, orkar inte ens skriva mer om dessa kommenterar, sök på ordet schizofreni.. Jag antar att du är det eftersom du kallar dig petra och sen anonym trots att ditt riktiga namn är Sarah..

Tack och hej! :)


Kommentarer
Terese- 19år och ensamstående mamma säger:

hhahahahaa, :)



Det känns som om jag har sjuk växt värk i knäna :P Och ella somnade som en stock ! :)

2012-05-08 | 20:17:48
Bloggadress: http://mortillella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback