Svar

Anonym Om: En dag på stan
 
Kan du inte berätta om Felicia? Bor hon inte hos Sarah, varför inte?
 
Svar: 
Åh jag önskar jag kunde, att jag kunde berätta precis allt. Men det går bara inte, det är alldeles för privat. Men Felicia bor inte hos Sarah och anledningar varför är många. Men det är bästa så, Felicia ska inte bo där och kommer inte bo där. Felicia bor på ett stället som är bra för henne, som ger henne kärlek, värme och närhet, precis vad hon behöver. Hon växer och blir stor, precis som hon ska göra :). Varför Omar inte har henne är för att det just nu pågår mycket utredningar, rättegång, advokatsmöte, förhandlingar och massor därtill. 
 
Vad jag vet om allting, jag vet en hel del och det är tack vare att jag har dragit ut det mesta ur Omar, för att jag har varit med och kämpat. Men nej jag söker ingen uppmärksamhet, Felicia må inte vara min dotter. Men hon är min bonusdotter och jag bryr mig om henne.. 
Vi väntar på massa utredningar just nu, så vi hoppas att vi snart får reda på något om Felicia. 
Men så länge så har Omar umgänge med Felicia och hon är överlycklig varje gång de träffas :)
 
En bild på skruttan från igår, världens sötaste bonusdotter! :)

Kommentarer
M- början på en familj säger:

Hon är så söt! Loke med! :)

2012-11-02 | 17:05:36
Bloggadress: http://Dailyview.blogg.se
Amanda säger:

vad rund hon blivit lilla fisen =))

2012-11-02 | 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback