En dag på stan

Bjuder på två bilder från dagen och en från natten ;)
 
Hej bloggen! 
Idag har det varit en fart full dag, Loke slog upp sina ögon kl 5 imorse och somnade inte först klockan närmade sig 10 på förmiddagen. Idag åkte vi in och möte mamma som va iväg till sin läkare och nu kan vi njuta av mormor/mamma till slutet av november, då hon är sjukskriven fram tills dess. 
Efter det så gick vi till skopunkten och jag fick ihop 3 par skor som min älskade mamma betalde till mig som en tidig födelsedag present, vilket behövdes! :)
Efter kollat lite i affärer så fick vi till en thai buffé för lite lunch och sen tog vi tåget hem. 
Syster var snäll och hämtade oss vid bussen, så nu är vi hem och barnen sitter och äter en varsin macka till mellis :).
 
Jag ska dock plocka ordning på rummet, läsa lite i körkortsboken så jag ikväll kan fixa Lokes mp3, pilla på en design och sen glo på gossip girl :).
Min kära pojkvän är nog påväg hem nu ifrån umgänget med Felicia, så han borde vara hemma och en eller två timmar :). 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Kan du inte berätta om Felicia? Bor hon inte hos Sarah, varför inte?

2012-11-02 | 09:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback