Svar på kommentar:

Rebecca  ([email protected]) om Sanningen eller inte?:
Hej!
Jag hittade till din blogg igår och jag såg att du läser på distans till hösten, vart gör du det någonstans?
Alltså ifrån vilken skola?

Hoppas allt går bra med Loke, kramar Rebecca :)


Svar;

Hej Rebecca, eftersom du inte har någon blogg själv, så svara jag på din kommentar i ett nytt inlägg och hoppas på att det blir bra :)

Jag vet inte riktigt ännu om jag kommer få plugga upp min matte till hösten på distans eller på kvällarna. Jag har inte hunnit tagit reda på det, men jag hoppas självklart på att få göra det :).
Om jag nu får göra det, kommer det förhoppningsvis bli gymnasiet här hemma så att jag har nära hem. Skolan heter Arlanda gymnasiet, det blir väl den skolan eller så blir det komvux  (om jag får). Jag ska åka ner till skolan så fort Loke blir lite bättre och prata med de och jag hoppas på det bästa. Kan hålla bloggen uppdaterad ifall jag får plugga upp min matte i höst på distans :).

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback