Jag svarar

Therese om 39 veckor och 2 dagar...:
Hej! Hittade nyss in i din blogg, vilken fin son du har! 
Otroligt starkt av dig att klara av rollen som ensamstående :) Hur kommer det sig att du valde att behålla barnet när du upptäckte att du var gravid? Hade du en pojkvän då? eller hur gick allt till? :)


Svar:
Jag får börja med att tacka så mycket och kul att du hitta hit :)
Största anledning till att jag valde att behålla va för att jag ett halvår tidigare (ungefär) gjorde abort. Sen så kände jag mig riktigt redo att behålla barnet, men med facit i hand så är man nog aldrig redo att bli mamma innan man har blivit det :). Jag hade en pojkvän när jag upptäckte att jag va gravid, han va dock inte så värst lycklig att jag valde att behålla. Nu i efterhand kommer han nog aldrig acceptera att jag behållde vår son, men vi klarar oss utmärkt själva :).
Jag och pappan gjorde slut i början av januari och nu pratar vi endast på sms om det behövs och han har knappt någon kontakt med vår son..
Hoppas svaret duger :)

Kommentarer
Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa ( bf 24 dec ) säger:

Segt att pappan inte träffar sin egna son ,

han som är såå sööt!



Kram

2011-12-27 | 20:29:26
Bloggadress: http://ungmammajuksela.blogg.se/
Emilia - 16 och blivande mamma. säger:

hur kan pappan inte vilja träffa den otroligt söta lilla pojken? Sjukt ju!



sv: låter bra.. då kör jag på det! :p

Kanske inte rå köttfärs då, det lät inte så gott hah! ;)

2011-12-27 | 22:06:44
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback