39 veckor och 2 dagar...


Jag älskade dig redan här..

Ja älskling precis så länge va det, 39 veckor och 2 dagar det var så länge jag bar på dig i min mage!
Du låg därinne och bara väntade på att få titta ut, du gjorde mig så lycklig med dina sparkar även fast det gjorde ont ibland :). Vi tog oss igenom alla dessa veckor helt själv, vi hade bara varandra under denna tid.
Ibland var det tufft och jag ville bara ge upp, men du sparkade till så jag insåg vad jag kämpade för!
Du va älskad ifrån första stund ifrån min sida, du var min värld och jag brydde mig bara om dig!!
Jag gav mig fan på att jag skulle fixa det här och jag skulle få min älskade son även om jag va ensam :).

I 39 veckor och 2 dagar älskade jag någon jag aldrig träffat, och i 19 timmar kämpade jag för att få ut dig.
Jag visste att nu var det dags, du skulle få möta omvärlden och jag skulle äntligen få min son! :).
Jag älskade dig när du låg i magen, jag avgudade dig när du rörde på dig, jag grät av lycka för jag hade dig därinne, jag skrattade av dina "konster" som du gjorde, jag var världens lyckligaste mamma! :)

Men nu då?
Jag har världens finaste son!
Jag älskar dig obegränsligt!
Jag avgudar dig något enormt
Jag gråter av lycka för att få ha dig hos mig
Jag skrattar för varje nytt uttryck du gör åt mig
Jag ÄR världens lyckligaste mamma!

Jag bar på dig i 39 veckor & 2 dagar och redan då älskade jag dig mest av allt!
Men nu hur ska det gå nu då, nu när jag har dig hos mig!?
Jag älskar dig obegränsligt, men räcker det till?
Men frågan är hur ska min kärlek till dig bli mycket större, för du är mitt allt ju! :)
Jag har fått världens finaste son och jag är så stolt att vara din mamma!

Men jag kan inte mer än att säga....

Loke, Jag älskar dig obeskrivligt mycket!


Nu är du 2 veckor gammal och kärleken är obeskrivlig!

Du är mitt allt älskling!


Kommentarer
Therese säger:

Hej! Hittade nyss in i din blogg, vilken fin son du har!

Otroligt starkt av dig att klara av rollen som ensamstående :) Hur kommer det sig att du valde att behålla barnet när du upptäckte att du var gravid? Hade du en pojkvän då? eller hur gick allt till? :)

2011-12-27 | 10:49:28
Bloggadress: http://imcoming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback