Svar på kommentar:

Zandra om Ica maxi, städat och nu färga håret!:
hej, jag har inte läst igenom hela din blogg eller så men undrar över ditt lilla mirakel i magen.
är det okej att fråga några frågor?

först vill jag såklart säga STORT GRATTIS till världens största upplevelse och skatt i magen!

jag funderade på hur mycket som du köpt/förberett inför bebisens ankomst?
Är du tillsammans med någon?
Ska du bo hemma med bebisen?
Vet du könet på bebisen?

det är ju så kul med bebisar!
jag kommer följa dig tills den är här!

Svar: Hej Zandra! :)
Det är självklart okej med frågor om min graviditeten och om min lilla bebis, jag ska svara så gott jag kan på dina frågor och tack för gratulationen :)

1. Angående saker för min bebis, så är nästan allt som är viktigt och nödvändigt köpt, jag har även en storesyster som har tre egna barn, så jag har fått lite leksaker och så för första tiden, och lite andra grejer. Så det endast bilbarnstol och en badbalja som behövs innan min plutt kommer.

2. Ja eller jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det, det är lite av och på just nu. Dock tror jag det är mina hormoner som spökar, men jag har en kille vid min sida som jag tycker om och vi umgås rätt så mycket och han är rätt positiv till min graviditet, han är inte pappan till mitt barn. Men vi får se hur allting går med kärleken.

3. Jag kommer på kvar hemma med min bebis, dock för att jag inte har varken råd eller tillgång till egen lägenhet just nu. Men så fort jag har det så kommer jag flytta hemifrån, till något eget.

4. Och även där blir det ett ja, jag har tagit reda på könet på mitt barn. Jag väntar en liten pojke som är Bf 12 Juli :)

Hoppas de här svar är bra, det är riktigt kul att du vill följa med mig genom graviditeten :)

Kramar Ellie

Kommentarer
Zandra säger:

tack för alla svaren. det är ju så spännande med graviditeter! ingen är den andra lik!



visst har du fått en ganska stor mage? jag kollade igenom bilder från min graviditet och jag fick en ganska stor mage ganska snabbt. skulle inte kunna ha hållit graviditeten hemlig så länge om ja hade velat det. hehe

2011-04-03 | 19:59:05
Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback