Ica maxi, städat och nu färga håret!

Nu har jag kommit hem ifrån ica maxi och har äntligen är jag klar med mitt städande, så nu ska jag rusa ner med lite saker i källaren och sen ska jag färga mitt fin fina hår! :)
Mamma ska självklart hjälpa mig, kan bjuda på en bild på hur mitt hår ser ut nu, så får ni hur det blev när jag är klar. Sen är det väl högtid att börja med middagen, så jag ska skynda mig nu. Jag bloggar när mamma har kletat i hårfärgen i mitt hår =)

Pussar & Kramar!



oborstat och otvättat, mums! haha nej men det måste vara otvättat när man ska färga det, och jag orkade inte borsta håret imorse, kalla mig lat ;)

Kommentarer
Zandra säger:

hej, jag har inte läst igenom hela din blogg eller så men undrar över ditt lilla mirakel i magen.

är det okej att fråga några frågor?



först vill jag såklart säga STORT GRATTIS till världens största upplevelse och skatt i magen!



jag funderade på hur mycket som du köpt/förberett inför bebisens ankomst?

Är du tillsammans med någon?

Ska du bo hemma med bebisen?

Vet du könet på bebisen?



det är ju så kul med bebisar!

jag kommer följa dig tills den är här!

2011-04-02 | 17:46:37
Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback