The city

Godmorgon typ eller vi har varit vakna sen klockan 6 imorse.. Men vi ska strax röra oss in mot stan och kolla lite gann, sen möter vi nog upp mamma också och gör sällskap med henne hem :). 
Ska kolla lite på babyproffsen, för vet ni? I veckan kommer det en ny vagn hem till mig, wiiie så glad för det.. Jag har ju pratat om en ny sulky till Loke till vinter, va inne på en kronan sulky.. Men istället kommer det komma en Brio Race hem till oss i veckan, snacka om att jag är glad för det! 
Så jag måste in och test köra den på babyproffsen, och jag hoppar innerligt att den hinner komma innan torsdag, tror vi ska till bvc på torsdag måste ringa och kolla det.. Sen ska jag ringa till en tjej på skolan för möte med henne :)
 
Men nu ska jag dra på Loke strumpor och skorna, sen ska vi springa iväg till bussen! :) 
En kass bild på håret och en jävligt ful min ifrån mig, men det bjuder vi på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback