Lite uppdatering

Godmorgon..
 
Nu undrar ni säkert, är jag tillbaka? Nja inte till 100% ännu, men jag levererar lite grann ändä.. Jag är lycklig, glad trots att hela mitt värd skakades om för en vecka sen. Idag så njuter jag fortfarande av livet och jag har en person att tacka extra mycket för det, sen har jag även UNDERBARA vänner som har stöttat mig, lyssnat på mitt tjat, mina eviga samtal och allting.. Tack mina underbara vänner! :). 
Trots att jag gärna vill berätta vem det är som gör mig så lycklig, så men det låter vi vara för fridens skull :). 
 
Idag ska jag iallafall till Nacka forum träffa Mr x, sen ska jag ha lunch dejt med Linnea och efter det så ska jag till huddinge sjukhus, har nämligen kallelse till röntgen. Jag är lite nervös inför läkarbesöket som kommer komma, jag vet ju att min rygg är helt förstörd, men jag är inte säker på om jag kommer operera mig igen, de har redan sabbat min rygg en gång sen innan så jag behöver inte mer problem med den.. Men iallafall nu slutar vi tjata om det, lär ju märka hur det blir med det :)..
 
Sen idag kommer även mina systerdöttrar hit eller iallafall två av de, de ska vara här i helgen :). Imorgon ska jag dock till skärholmen och lämna kläder till socialen som är Felicias, sen ska jag "storhandla" till Loke imorgon eftersom pengarna kom in på kontot idag :).
Annars nu på morgonen har jag gått igenom alla miljoner papper, ska kasta in två på posten, sen måste även kasta in mina försenade böcker på bibblan idag, usch så mycket jag har att göra.. Men sånt är livet, det är aldrig lätt ;)
 
Men nu ska jag ta och fixa mig samt ge Loke frukot innan vi ska börja röra hos för att träffa Mr x (han får fint heta så ett tag till) 
 
Vi hörs!

Kommentarer
M- början på en familj säger:

Sköt om dig! :)

2012-09-20 | 17:21:56
Bloggadress: http://Dailyview.blogg.se
Anonym säger:

Varför gav du kläderna till Soc?

2012-09-21 | 17:39:02
Anonym säger:

är felicia omhändertagen av soc? :/

2012-09-25 | 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback