31/5-2012 - 4 månader

Kärlek, vad är det egentligen? Helt ärligt så visste jag inte det först jag träffade dig. Du är speciell, min helt egna mufasa och jag är så lycklig med dig! 
 
Du förgyller mina dagar, att få dela mitt och Lokes liv med dig är helt otroligt. Att veta att du är bredvid mig när jag vaknar gör mig överlycklig. Du är så himla underbar och jag är så lycklig med dig. Vi är så olika, men ändå så himla lycka. Du är min andra halva, min solumate, du är min bättre del. Jag fungerar för att jag har dig, utan dig så skulle jag aldrig orka. 
 
Att på det på söndag har gått 4 månader sen vi blev tillsammans är helt otroligt, på söndag är det 8 månader sen vi börjar träffa varandra. Du är det bästa som hänt mig efter att jag fick Loke, månaderna som har gått med dig har varit underbara och mååånga månader fler ska det bli! :) 
Att Loke säger bara till dig gör mig varm hela kroppen, du är den bästa pappan Loke någonsin kan få och jag är stolt över att kalla dig min man! Tack älskling för att du finns och förgyller mina dagar, min finaste älskling!
 
Jag älskar dig Omar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback