Tårar blandat med lycka

Godmorgon i mörkret! 
 
Åh vad jag önskar att jag kunde skriva att jag har sovit inatt, men icke sa nicke inte inatt heller.. Med en sambo och en son som tar all plats, så får jag och min kudde trängas på kanten av sängen och varje morgon får jag stå ut med sparkar och slag i rygg och ansiktet, så humöret blir ju inte bättre för det.. Det har varit såhär i många nätter nu, Omar är snäll och tar Loke första gången han vaknar, andra gången är han tröttare och Loke mer ledsen och då drar han enkla lösningen med att lägga Loke i vår säng, jo tjena vilken sömn man får eller jo heter man Omar så får man eftersom han bara lägger Loke i vår sängen och sen fortsätter snarka vidare så blir det jag som får ta Loke som gringar och vrider sig 700 varv...
 
Men slut pratat om det, idag är det torsdag och oj som jag har längtat efter den här dagen. Lycka är totalt, men jag vet inte om jag fråg skriva varför för Omar.. Så vi låter det vara oskriver, men jag är lycklig och jag kommer grina floder i eftermiddag, men ska prata med Omar så kanske jag kan berätta i eftermiddag om vad som händer :). 
Annars här hemma så sa vi nog snart äta lunch, sen funderar jag på om jag ska hoppa in i duschen. Efter det blir det nog att bara ta det lugnt tills vi ska åka iväg, tar ju ett tag att åka dit. 
Jag ska också försöka knopa ihop en sammanfattning av Lokes utveckling, får se hur det går liksom.. Ska även putsa av kameran för den kommer hänga stadigt om min hals idag, den ska med vare sig den får eller inte! :).
Men jag ska nog sätta igång med sammafattningen och sen blir det att "packa" allting som jag måste ha med  till Loke och även packa ner kameran! :). 
 
Ha en as bra torsdag för det kommer jag iallafal ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback