Svar

Hög vrist..? Vad blir det för "problem" då med skor? Behöver han med högt skaft då? Lite confused.. ;) 

Viggo har ett par schysst skor från 'din sko' och gummistövlar från didriksson och ett par från Willys ;) men han var värsta fettofötterna så lite klurigt är det att hitta några som passar.

 

Svar; 

Sisådär hundra år senare får du svar, ursäkta att jag är så seg på att svara men jag har inte varit inne på bloggen på datorn på ett tag. Men nu så gör vi ett svar till dig :).. 

Hög vrist är liksom uppe på foten eller hur jag ska förklara, han behöver liksom mera utrymme i skorna då annars så får han inte ner fötterna helt och hållet..

Haha jag är usel på att förklara, men nu kanske du förstår bättre! ;) Bättre än så kan jag tyvärr inte förklarar, jag hoppas du förstår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback