Skogås

Godmorgon, här hemma slog vi upp ögonen redan klockan halv 7. Men lite sovmorgon fick jag iallafall och glad är jag för det efter att jag satt uppe till halv 1, haha fasiken så roligt jag hade igår kväll, tårarna spruta av skratt ;). 
Just nu leker Loke med Omar medans jag bloggar, sen blir det upp och göra frukost för vår del. Idag ska vi åka till skogås för att fira min systerdotter som fyller 5(?) haha jag är guldfiskminne om sånt där nu för tiden. 
Men det blir säkert jätte bra, annars så kommer brosan hem idag från Tunisien om jag minns rätt, åh jag har inte koll på nånting längre märker jag, men jag minns min son och mitt egna namn det får räcka för idag..
 
Men ja slut gnällt om det, Omar är nog lite halv putt på mig. För igårkväll skulle jag ta Loke för att han somnar inte om när Omar tar honom, så jag skulle göra det. Men lata lilla jag tog honom till min säng och då fick jag typ värsta "utskällningen" att jag minnas inte fick gnälla på honom idag och jag fick skylla mig själv om Loke sparkade mig imorse, värsta surpuppan blev han! Men konstigt nog sov jag som en ängel bredvid Loke, så Omar kan ju skita på sig (haha när han läser detta så kommer han skratta och sen pussa mig och säga min knäppis),  jag älskar att min man klarar av mina fina skämt om honom, haha den vanligaste och klockrenaste är när jag faktiskt blir arg på han och skriker "jävla arab jävel" haha han brukar kolla på mig och sen så är det lugnt ;)
 
Men nu ska jag äta frukost med mina älsklingar, bästa när Omar dukar fram frukosten och jag får lata mig i sängen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback