Öppna förskolan

Hej!
Vi skulle egentligen va påväg till öppna förskolan, men Loke somnade påväg till bussen så det blev ändrade planer. Istället är vi påväg till Arlandastad, jag ska gå runt och lämna personligt brev till olika butiker i hopp om att jag får något helg och kvälls jobb *håller tummarna*
Efter vi har lämnat in lite brev blir det att hämta ut mer välling till Loke, sen ska han få leka i parken när han har vaknat.. Men bara för att jag glömde min kamera hemma så ska det vara bra väder, hata liksom!! Men men ikväll blir det mys med familjen, attans så tråkigt liv vi har är nästan aldrig ute längre! Men sånt är livet och jag trivs ändå :).

Nu ska jag va social mot Omar så hörs vi, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback