När internet shopping är som bäst

 
Åh jag älskar att shoppa och jag har redan fixat Lokes vinter overall för nästa vinter, samt regnkläder till honom för nästa höst och en jacka till honom nu i vår och den hoppade vi över tydligen. Sen även en rosa overall till en tjej nästa vinter, det är en present och eftersom personen läser bloggen kan jag ju inte skriva till vem :).Så vi är redo för nästa höst och vinter redan innan vinter här börjat för året. Men eftersom det är Didriksons kläder och reda på de så känns det som ett bra val att haffa de nu :). Så när det är dags för nästa höst och vinter, behövs endast skor och mössor, vilket jag endast köper i butik.. 
Kläderna är iallafall beställda från Jollyroom.se och jag säger bara "IN OCH KÖP NU"
Min kära mamma kommer tycka jag är knäpp som beställer vinterkläder tills nästa år redan nu, men det gjorde ju hon och jackan han fick av henne är Didriksons den kommer han inte kunna ha i vinter, den är för lång!! ;).
Men nu ska jag visa min kära man vad jag har köpt, hihi han kommer smälla av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback