Möta pappa

Godmorgon folket! 
 
Jag måste strax dra på mig lite kläder och även dra på Loke lite kläder, Omar/pappa är i skolan som vanligt. Vi ska in och möta honom, han har nämligen prov idag så han borde sluta tidigare idag. Sen så ska vi handla lite grann, måste köpa vantar till Loke eftersom det börjar bli riktigt kallt utomhus just nu. 
Så måste börja klä på honom ordentligt, så han inte blir kall när vi är ute. Annars idag vet jag inte vad som händer, igår så pillade jag på en ny design som ni säkert ser på bloggen :)
 
Men nu måste jag sätta fart här hemma, vi hörs via bloggappen ;)!
 
 
Bjuder på en bild på mina älskade små barn, Loke och Chilli (systerdotter)! 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Tänkt den dan ni gör slut och loke tror att Omar är hans pappa, hur gör ni då ??

2012-10-09 | 09:13:15
Ida - Ung mamma till Kevin säger:

måste bara fråga vad du använder för kamera? otroligt fina bilder på din supersöta kille! :))

2012-10-10 | 13:14:49
Bloggadress: http://idadockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback