Lördagkväll

 
Äntligen har kvällen krypit in på oss här hemma och jag måste erkänna att det är väldigt skönt. Idag har vi städat och fixat här hemma, när Loke hade sin vila så hann jag och Omar vila i soffan en stund. Sen gick vi ut en stund och Loke fick leka av sig i löven som har fallit till marken, efter en stund fick Loke och Omar leka själva. Så gick jag in och började fixa för middagen, och vi har för en stund sen precis ätit och Loke sover för natten i sin säng, jag själv kollar på svenska hollywood fruar och sen ska jag se på the proposal som kommer på kanal 5 ikväll :)
 
Nu ska jag återgå till lördagsmyset här hemma, ha en bra lördag kväll
 

Kommentarer
My säger:

Vilken bra bild!! DU är väldigt duktig med kameran lilla lillasyster!!! =)) <3 Puss

2012-10-13 | 20:47:46
Bloggadress: http://www.myes.blogg.se
Anonym säger:

Träffar inte Omar Felicia längre? Jag tänkte på att du inte skriver om henne längre. :)

2012-10-13 | 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback