I wish I could come up with a title

 
 
Här hemma har vi hunnit klämt i oss en ordentlig frukost och även städat lite grann. Ska strax fortsätta med att plocka ordning här hemma och sen blir det nappjakt för min och Lokes del. Runt 13 tiden är en BVC-kontroll för vår del, det är även vår sista BVC-kontroll med vår nuvarande bvc-tant, då hon har bestämt sig för att sluta, vilket gör mig helt gråtfärdig. Både jag och Lokes älskar henne, hon har stöttat oss i vått och torrt, nästan så att jag har lust att be om hembesök för vår del.. 
Efter vi har varit där så ska vi nog handla, samt möta upp Omar som borde ha kommit till Märsta då :).
 
Men nu ska vi sätta igång här hemma!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback