Hösten är underbar

 
Godmorgon! 
Måndag innebär ny dag och ny vecka med nya möjligheter, just för tillfället håller jag på att kissa på mig. Loke och Omar busar med varandra eller rättare sagt Omar retas med Loke och sätter sig framför tvn för Loke. Men de är söta de där två, idag ska Omar till skolan och försöka bli lite smart. Själv funderar jag på om jag och Loke ska hänga med och ta en tripp till stan och kika lite grann i butiker. 
Sen ikväll ska jag börja pilla på en ny bloggdesign, börjar tröttna på mig igen haha och sen blir det att redigera alla bilder jag tog igår på Loke. Hösten är bra underbar med alla sina fina färger :).
 
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback