Hata rubriker!

 
Godkväll!
Här hemma har det varit full rulle, har städat, möblerat om, bakat bullar och sen slappat i soffan. Nu ligger jag iallafall i sängen med Omar och Loke ligger i sin säng. Vi har kollat på svenska Hollywoodfruar och jag har kommit på slutsatsen Gunilla är schizofren på riktigt, jag är fasiken livrädd att hon ska ligga under min säng om nätterna, värsta clownen ju! 
Slut pratat om clownen jag kommer få mardrömmar annars!
Imorgon blir det iallafall att ta det lugnt hemma, ska ta mig an källaren och verkligen fixa den ordentligt imorgon. Det är verkligen grejer ÖVERALLT, men imorgon ska jag packa om, ta ut alla bebissaker från Lokes bebistid, damsuga och se till att det blir ordning där inne. Omar går i skolan som vanligt, mamma är dock hem pga att hon har ont i sitt ben. Så hon gör mig nog sällskap, lite grann iallafall. Annars får hon passa Loke så länge :).
 
Men nu ska jag krypa till sängs, funderar på att läsa lite i körkortsboken också :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback