Halv 7

Godmorgon, här hemma har vi redan slagit upp ögonen och inte gör det något för min del, jag slapp iallafall gå upp halv 5 utan klockan hann bli halv 7 innan Loke slog upp sina blåa.. 
Nu roar jag både honom och Omar med Disney Channel, dock tror jag nog att Omar är den gladaste av de, haha.
Medans "barnen" kollar på tv, ska jag ta fram kläder Loke som jag inte gjorde igår och sen kommer nog syster med Chilli när de har vaknat. Efter det blir det frukost och sen drar vi iväg, ska springa runt och göra lite saker innan vi ska till Skogås och hämta andra systerdotter :)
 
Men har inget mer vettigt att skriva, så ha en bra fredag. Helgens uppdatering kommer inte bli den bästa, men ni överlever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback