Film med min älskade

Godkväll! 
 
Lördag kväll och idag är det barnvakt samt hundvakt som står på kvällens schema. Har kastat ut gamlingarna ur huset och nu är det hur tyst som helst här hemma, ungarna sover, hunden sover och vi sitter i soffan. Ska försöka leta fram någon film på tv så jag och Omar kan mysa ner oss bredvid varandra och bara njuta av varandras sällskap. 
Dagen har varit lung här hemma, har rustat upp min brio sitty som sagt så imorgon det ut på blocket. Sen har jag sorterat bland Lokes alla leksaker och försökt få någon ordning på de, annars har vi inte gjort så mycket mera här hemma. Rätt skönt lördag endå, vi får väl se hur länge jag och Omar orkar hålla oss vakna inatt. Men eftersom båda ungarna vaknar för välling känns det totalt meningslöst att somna inatt.. 
 
Men jag har inte så mycket mera att skriva, vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback