24 oktober 2012

 
Kvällen här hemma börjar lida mot sitt slut, idag har vi inte gjort så mycket. Jag rensade iallafall källaren som jag sa igår. Sen har vi mest latat oss, kollat på film och sen nu på kvällen så har jag och pappa varit iväg och övningskört. Det fick faktiskt galant om ni frågar mig, har trots allt inte övningskört sen i somras. Så nu ska jag kolla lite bilder på datorn som jag ska ta ut imorgon, sen ska jag knopa ihop första sidan i Lokes scrapbook som jag håller på med. Sen ska jag krypa ner i sängen med körkortsboken och läsa lite innan jag lägger mig för kvällen. 
 
Imorgon är planen att jag ska iväg till Enskede och köpa stol, men funderar på att skippa det. Då hon försöker begära att jag ska vara där kl 8 på MORGONEN, vilket är en galen tid! Men jag ska iallafall in till stan och ta ut bilder på Loke, sen fixa lite annat! =)
 
Men jag ska sätta igång med att gå igenom bilderna

Kommentarer
Anonym säger:

Vad hände med inlägget och bilderna på hur du bor som du lovade

2012-10-25 | 08:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback