UpplandsVäsby

Hej! 
Vem kan tänka sig att tid har sprungit iväg och imorgon blir jag hela 18 år, jag får göra precis vad jag vill. Det känns sådär lagom otroligt och underbart, som jag har längtat hela mitt liv! =)
Förutom det så har jag,mamma och Loke varit i väsby centrum idag och shoppat, jag har fått handla lite kläder till mig i födelsedag present och jag är nöjd för det :).
 
Så imorgon har jag lite ärenden att göra, ska jag måste fixa allt som kan tänka fixa sig när man fyllt 18, annars blir det väl att mysa med bara familjen och ta det lugnt, äta god mat och sånt :). På torsdag funderar jag på om jag ska med till Felicia på umgänge, men jag vet inte riktigt, vi får se. 
Sen blir det lugnt, på lördag blir det ju firande för mig här hemma.
 
Men ja jag kan inte riktigt få texten att hålla ihop, jag har andra tankar på huvudet. Så jag ska plocka ordning på rummet istället och tänka lite... 
 
Ha en bra tisdag..

Kommentarer
lizette 'kungen' borggren säger:

Jag längtar efter dig, tusen gånger om dagen. Det är dig jag tänker på hela tiden, det är dig jag pratar om med towa hela tiden "åh förhoppningsvis träffar vi snart eleanor & loke. Kul va?:)"
då får jag till svar "looooooke & elle" av towa.
Jag vill träffa dig nuuuu nuuuuu och bara nuuuu'
Puss på dig fina älskling, puss på dig. Love you <3333

/ kvinnan i ditt liv ;) haha puss

2012-11-06 | 18:41:07
Bloggadress: http://nattstad.se/ungmammatilltowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback