Sjukstuga

 
I 6 veckor klarade vi oss från några förkyldningar och sånt, men nu har det slagit till igen och Loke är döds förkyld, snoret rinner och tempern börjar nog stiga lite grann också. Så nu får vi bara hoppas på att det går över fort fort för både min och Lokes skull, sen får vi hoppas på att jag slipper bli förkyld jag med. 
 
Idag ska vi iallafall övningsköra här hemma, får hoppas att det går bättre idag än igår. Körde igår också, dock fick det inte så jätte bra, fläkten la av och det immade igen hela bilen totalt, sen så lev jag stressad och halv panik. Men det löste sig till slut och det fick bra, fick övningsköra till Coop sen och hämtade ut mitt paket från Jotex. 
Sen idag kommer nog även brorsan hit, tror han ska äta middag här också. Mer än så händer det väl inte så mycket mera idag, ska ha filmkväll ikväll också. Vi skulle ha det igår, men jag somnade efter typ 10 minuter i filmen. 
Ikväll ska vi se på the hunger games ikväll, hoppas att den är bra bara och värd att se. Men annars så blir det lugnt ikväll, nu ska jag fixa bilder på Lokes som jag tog i torsdag på honom i skogen :)
 
Ha en bra lördag! :)

Kommentarer
My säger:

DEN ÄR VÄRD O SE <3

2012-11-17 | 11:40:20
Bloggadress: http://www.myes.blogg.se.
Elina mamma till Nellie 1 år säger:

Tävla om ett klädpaket! http://elinaadele.blogg.se/2012/november/tavling.html

2012-11-19 | 23:31:06
Bloggadress: http://elinaadele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback