Mot friska tider

Hua Hua, vi bråkar fortfarande med halsfluss, feber och diverse "sjukdomar"! Igår låg jag halv vaken hela natten och svettades, skakade och hade mig, vid 3 tiden inatt så gav jag upp och började kolla på tv. Men Loke är nog påväg att bli bättre, "peppar peppar ta i trä", men för min del finns det inget att hurra för! Idag var jag ÅTER en vända till doktorn, fick träffa samma doktor som i måndag och glad är jag för det. Fick ta lite prover och fick veta att min sänka va betydligt högre än vad den skulle vara, så nu är jag en annan slags antibiotika och har även fått en munskölj som bedövar halsen. Så när jag kom hem kunde jag till och med få i mig lite youhurt, första jag äter sen igår kväll.. 
Men nu så håller vi tummarna över att jag blir frisk lagom till fredag, då ska jag nämligen hämta Jasmine så hon får spendera helgen här. Jag har planerat att vi ska gå på bio och se sista twilight filmen, då har jag lite ärenden att springa fredag innan dess. 
Men jag och Omar har iallafall planerat en lite lunch-dejt, sen måste jag springa in på banken så jag kan betala lite räkningar. Sen ska jag på återbesök och läkaren, bara för att ta prover på sänkan för att se att den har blivit bättre. 
 
När vi ändå är ute och åker på fredag så måste jag kolla på lite julklappar till barnen, vet inte riktigt vad jag ska köpa till Loke. Men jag hittar nog något på fredag, han älskar ju djur och sånt. Hela dagarna springer han runt med sin häst,elefant,krokodil och kossa och leker.. Krokodilen är nog roligaste för den kan bitas, han har verkligen förstått att de kan vara farliga, så han brukar springa runt och låsas bita mig och mormor, men det är bara roligt om vi hoppar högt och skriker aj. Han är så himla söt min pojke, så smart och duktig på att förstå saker :)
 
Men jag ska kolla klart på arga snickare och sen blir det nog film mysa här hemma, hoppas bara inte Loke vaknar!
 
Ha en fin onsdagskväll! :)
 
Liten Loke somna i mammas famn igår-morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback