Gossip Girl

Vad jag gör upp såhär sent, det vet jag inte ens själv! Sjukt egentligen jag har inte varit uppe såhär länge sen på evigheter om man inte räknar med korgen i lördags, men nä den räknar vi bort. 
Varför jag är vaken, finns bara en anledning Gossip girl, man kan inte slita sig från draman och nu är jag lagom arg på mig själv att jag inte har säsong 5 och 6 redo, lagom irriterande! Så nu innebär det att jag måste sova för att säsong 5 ska bli klart, men förutom Gossip girl är jag irriterad över att min kära telefon inte fungerar pga att Tele2 klanta sig och stängde av mitt nuvarande simkort och mitt nya kommer förmodligen imorgon eller på onsdag.. Lagom irriterande det också, jag som skulle fika med Linnea imorn, men utan telefon så måste jag skjuta på det!! 
 
Men ja förutom det så babblar jag om allt onödigt som vanligt, vet egentligen inte vad jag ska skriva. Så istället stänger jag ner datorn och sover! 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback