En vecka senare

Hej igen! 
Vi är återigen vid liv eller det har vi varit dagarna, men jag har inte riktigt orkat att blogga då jag har känt mig halv dålig.. Jag trodde att vi skulle gå mot friskare tider för en vecka sen, men jag började bara må sämre. Jag fick ju ny medicin i onsdag, men i söndags tröttnade jag helt. Jag blev inte bättre, feber släppte inte och halsen gjorde mer och mer ont. Så i söndags åkte jag tillbaka till närakuten på löwet, jag fick ta prover och doktorn tyckte det var väldigt konstigt. Jag fick en akut remiss skickad till öra,näsa, hals mottagningen, pappa var snäll och följde med mig in och höll mig sällskap. Väl därinne blev jag kollad och fick även dropp eftersom jag inte hade ätit något på en vecka. Så hela helgens planer blev helt åt skogen, det blev alltså ingen bio eller så för min och Jasmine del. 
Men nu mår jag iallafall mycket bättre, jag fick voltaren och citodon utskrivet i söndags som jag lever på här hemma. Idag vet jag inte vad som händer, jag står fortfarande och tvekar ifall jag ska packa ner Loke i vagnen och åka till Upplands väsby en sväng eller om jag ska sega tills Omar hör av sig, han ska komma förbi här idag :). 
 
   
Här är fyra bilder från veckan från instagram...
 
Annars så rullar dagarna på som vanligt här hemma, på söndag är det första advent och jag anser att det är högtid att börja tänka på att baka lussebullar. I måndags julpyntade vi lite grann, hängde upp julgardinerna och sånt. Men mer ska upp till helgen, jag bara älskar julen. Det är en himla mysig årstid, trots att det är kallt. Så är det mysigt att kunna krypa upp i soffan och njuta all jul ljus som lyser runt om från advents ljustakarna
 
Men nu ska jag ta och fundera på vad jag ska göra av dagen, för jag är lagom uttråkad just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback