Accept what you can't change and change what you can’t accept..

Jag har tyvärr inte dött ännu, så det är lungt ett tag till. Jag har varit rätt off de sensta dagarna. Varför? Jo för att der har hänt en hel del, jag har hunnit fylla 18 år och imorgon taggar vi för krogen för första gången! Förutom det så har det hänt en hel del också, största föränändrnignen är att Omar flyttar ut i november, varför och vart?Svaren är simpla för min del, jag vet att det krossar honom en del, men jag har valt att lämna honom, för att jag inte känner så mycket för han längre. 
 
Allting som har hänt med Felicia och allt runt omkring har tagit mycket på mig och sista tiden så har jag bara kämpat för Felicias skull, mesta dels för att hon inte ska komma hem till sin knäppa mamma. Men nu kan jag inte kämpa längre, jag har tappat mig själv och jag behöver rensa i mitt egna liv innan jag kan ta hand om några andra. Som min rubrik lyder "Accept what you can't change and change what you can’t accept."
Det är precis det jag försöker, jag försöker acceptera allting som händer och jag har gjort mitt bästa, jag har stöttat Omar dag som natt, timmar efter timmar. Men nu måste jag släppa det där och fokusera på mig och endast mig och Loke. 
Men det blir bra, Omar flyttar snart ut och jag får tid för bara Loke. Vi är vänner och jag kommer alltid stötta honom fast nu på en mildare grad och jag behöver inte gråta mig själv till sömns för att jag har panik ångest när Omar har somnat.. 
 
Men annars så har dagarna rullat på som vanligt, idag har jag varit i skogås och hämtat systerdöttrarna, men jag måste tyvärr duscha i handsprit efter varit där. Jag va där i nästan 2 timmar vilket är helt oacceptebelt, usch så jag hatar centrumet där, luktar typ kiss,svett,utländska,svenska,fullgubbar och bajs, nä usch! Men jag överlevde trots allt, jag har ju liksom alla odds mot mig att jag skulle komma därifrån hel, haha nej jag skojar bara så illa är det inte. Men nä jag gillar inte skogås, hemska tankar!
Men nu ska jag kolla ifall vi ska käka pizza och sen ska jag bara ta det lugnt! :)
 
Ha en bra fredag kväll
 
 
Bilder ifrån instagram de senaste dagarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback