2 dagar kvar

Godmorgon folket! 
Här hemma slog Loke upp ögonen för en timme sen, jag har pillat lite på designen som ni ser sen igår och den är äntligen klar. 
Helgen har varit lugn och skön, så där perfekt som den ska vara. Vi har inte gjort specillt mycket alls, jag har övningskört både lördag och söndag, det gick bättre igår trots den obehagliga dimman. Annars har jag nördat gossip girl vilket jag ska göra strax också eftersom Loke fortfarande är trött och inte vill springa runt så mycket kör vi mys morgon :). 
 
Annars är det måndag, vet ni vad det betyder? 2 dagar, 2 hela dagar tills jag fyller 18 år! Som jag har längtat!!! Jag kan sluta leva nu, jag har uppnått den viktigaste åldern i mitt liv, jag skiter i 20 år och få gå på systembolaget, det kan jag ragga mig åt :). Jag är så himla glad över att fylla 18, så jag tänkte baka lite gott tills på onsdag, funderar starkt på att baka chokladbiskvier imorgon :). På min födelsedag så ska jag spriiiiinga till banken och fixa mig en bankdosa, ett nytt bankkort eftersom mitt ändå håller på att lägga av, ställa mig i bostadskön här i sigtuna och massor där till :). 
 
Men nu just nu, ska jag glo på gossip girl och njuta av min sista måndag som minderårig och 17 år gammal :)
 

Kommentarer
Malin Andersson säger:

Jag vet inte vilka som äger era fastigheter, men på mimer så kan man registrera sig och få köpoäng redan som 17 åring :) Det har jag gjort :)

2012-11-05 | 16:49:18
Bloggadress: http://enmalins.blogg.se
Angelica, 23 år och tvåbarnsmamma. säger:

Hej! Jag har följt din blogg ett bra tag och tycker den är så mysig. Tycker det är kul med alla fina bilder! Och så har jag fastnat för dina designer, gör du bloggdesign åt andra också? Kan man beställa en av dig? :) Tack för en bra blogg!

2012-11-05 | 22:44:57
Bloggadress: http://alotofangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback