Rubrik torka..

Denna dag börjar lida mot sitt slut och det är väl bara positivt det, i eftermiddags så drog vi till stallet med syrran. Vi fotade lite grann, lekte i gräset och Loke fick sitta på stora hästen. Sen åkte vi hem och då var det bara snabba ryck med middag till Loke och sen bums ner i säng för läggdags, så nu sover han i sin säng vilket är skönt! :)
Jag ska strax gå ut och diskutera middag med mamma, inte för att jag är speciellt hungrig, men nånting måste jag väl äta. Sen blir att plugga matte och fixa med bilderna jag tog idag i stallet :).
Imorn sticker vi hemifrån rätt tidigt, för att hänga med Omar hela dagen. Är rätt uttråkad av att bara vara hemma, så nånting måste vi göra. Sen efter hans jobb ska vi till haninge och göra en sak, åh jag dör så glad jag är! Men vad vi ska göra får ni veta imorgon, någon som kan gissa vad vi ska göra?! :)
Den som gissar rätt blir länkad, jag kastar upp en ledtråds bild senare ikväll innan läggdags!

Annars har jag kommit på att attans mina föräldrarpenning tar ju slut nu i augusti, så jag sitter och skriver ner allting jag behöver köpa hem i stora lager till Loke :). Så i juli kommer mamma få sitta barnvakt någon lördag, så ska jag utnyttja Omar som en liten hjälpreda (skämtosida) så ska han få följa med mig och bära massa! ;)
Men nu ska jag ta och fixa något att äta till middag, ha en fin tisdag kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback