Ny vecka

Ny vecka och nya möjligheter, vi började denna vecka med en hemma dag. Vilket vi har gjort oss förtjänade av, efter att varit ute och åkt hela helgen så kändes det som om vi behövde en dag hemma :).

Som vanligt hade jag fullt med planer för den här dagen, men icke! Jag har knappt rört på mig idag, lite grann endast! :). Jag påbörjade att fixa mina kläder och vika ner "höst" kläderna så att sommarkläderna får mera plats, men nu sover Loke och blir begränsad utav vad jag kan göra! Men så fort han vaknat till liv, så ska jag fixa det sista i rummet. För nu ser det mer ut som ett kaos än vad det gjorde innan, jag påbörjade allting :).
Nu sitter jag dock och kollar runt på ramar, för ett tag sen så tog jag ut massor med kort på Loke och nu måste jag införskaffa lite ramar som kan få pryda mitt rum :).

Igår va iallafall iväg och lämnade systerdotter i skogås, insåg igår efter att syster rättat mig att jag hade skrivit yngsta systerdottern, haha det va just faktiskt äldsta :). Efter v hade lämnat henne, så åkte jag och Omar in till stan och shoppade, lycklig tjej! :). Fick med mig en ny väska hem, ett linne och en t-shirt ifrån ginatricot, kändes härlig att kunna fylla på både klädgarderoben och väskgarderoben som egentligen inte alls behövde en till väska i samligen, men den passade mig perfekt :).
Men iallafall efter stan möte jag och Loke upp syster och mamma, som hade bilen inne vid jobbet och vi satte kurs mot Emma som för 10 dagar sen fick en liten dotter, och självklart va jag tvungen och följa med så jag fick sniffa bebis :).
Det blev en hel del bilder och jag ska försöka hinna föra över alla idag till datorn, åh jag vill ha en extern hårddisk NU!!! Måste fan ta och införskaffa en sån, tänk om datorn packar ihop. Vill inte ens tänka den tanken, vilken panik jag skulle gripas av då! Då är nästan 8 månader av bilder och minnen gått upp i rök, nä usch!

Men nu ska jag ta och få arslet ur vagnen och göra något vettigt, Loke verkar ju ändå vilja vakna precis just nu! :)


Bjuder på en bild på Loke från i lördags, min gounge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback