Nojig..

Åh jag sitter och nojar mig över mitt hår, jag har ju varit rödhårig några veckor nu. Så nu är jag rätt less på det, jag vet liksom hur det är att vara rödhårig. Så jag vill för nya min hårfärg, vet dock inte vilken färg jag ska ha, men funderar på att avfärga håret och göra på typ brunt/guldbrunt hår och sen köra någon wild and crazy färgning av topparna samt några slingor i håret! :)
Va inne och kolla på Kenzas blogg och så att hon har fixat sitt hår, vilket blev AS snyggt verkligen. Så nu fick jag ett sug på det, åh varför ska jag vara så nojig?! Mitt hår kommer trilla av innan jag är 25 om jag får fortsätter färga och peta i mitt hår med massa kemikalier, frusterande är det iallafall.

Har ni några tips på vad jag kan göra med mitt hår? Ge förslag snälla, för det ska göras något åt detta risbusken så fort pengarna rullar in på kontot, funderar på att gå och klippa upp det lite grann också, dock inte ta något på längden..... Hur ska jag göra är den stora frågan!?

Kom igen ös på med förslag nu! :)

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:

låt det vara ett tag så det blir friskare tycker jag :)

2012-05-15 | 14:42:08
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback