Det kommer göra ont, det kommer bli en saknad och jag kommer förmodligen ångra mig om två dagar. Men nu ska du ut, ut ur mitt liv! Det spelar ingen roll hur många tårar jag ska fälla eller hur ont det kommer göra! Du ska försvinna från mig, jag har nått botten!
Jag kräks på personer som dig och du gjorde ditt val och nu får du stå ditt kast, vafan tänkte du på?! Usch och fy! Jag litade på dig till 200%, men du svek mig som en liten slampa! Du kastade lögner i mitt ansikte gång på gång, där stod jag och trodde på dig med hela mitt liv! Trodde du va annorlunda att du va bättre, men så fel man kan ha! Precis som alla andra, lika falsk och vidrig!
Jag kommer sakna dig, jag kommer vilja ringa dig, förlåta dig, krama om dig. Men nej nu är det slut! Du har fått nya chanser och sista jag behöver i mitt liv nu är falska idioter..
Ett förlåt räcker inte denna gång, jag valde dig och din sida. Jag har alltid funnits där för dig och jag har stöttat dig till 110% när det blev knas! Jag sabbade flera vänskaper och hela mit rykte för din skull, allt gjorde jag för din skull och jag får det här tillbaka? Det är inte värt det längre, jag har levt utan dig förut och jag kan göra det nu också. Jag överlever utan dig, men saknade kommer bli stor!

Fan va jag kommer sakna dig och våra alldeles för sena telefonsamtal mitt i nätterna eller alla gånger du säger att jag är vacker precis som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback