Vår känslor

Godmorgon världen, idag är det sådär härligt att vakna upp vid 7 tiden och se hur solen skiner in i hela rummet och hur glad Loke är när jag slår upp ögonen. Härligt, så idag sprutar vår känslorna lite extra mycket och jag bara längtar efter att packa ner Loke i vagnen och ge mig ut på en promenad med honom, sen ska jag även passa på att fota syster med häst eftersom hon vill ha en ny bloggdesign, systerdotter ska också få bli min lilla fotomodell idag :).

Vad ska ni göra då? :)

Jag ska ringa syster och kolla om de ska äta frukost med oss, annars så får vi nog börja då Loke börjar bli lite otålig ;). Vet inte vad jag mer ska skriva, så gå ut och njut av solen så hörs vi sen! :)

Kommentarer
Emilia - 16 år och mamma i april. säger:

Vi har också jättefint väder här idag, jätteskönt :D



svar: Jag tror det är en pojke.. men folk har börjat gissa på flicka helt plötsligt, men tror det är en liten pojke :)

Ja.. nu när det inte är så långt kvar känns det som man bara går och väntar dagarna i ändå.. haha :)

Tack, vad jag läser här på din blogg har jag iallafall intrycket av att du är en toppenmamma du med!!

2012-03-03 | 14:50:35
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback