Vänder på mina kronor!

Nu har jag äntligen chansen att sitta vid datorn, menas Loke skriker bakom mig för att han inte få hjälpa mig att skriva! Som sagt hängde vi med syster för en vagn promenad i solen efter frukost, vi gick väl runt halva Märsta eller nja kanske inte riktigt. Men iallafall en bit, det va skönt att röra på sig! :). När vi kom tillbaka så va Amanda tvungen att åka och handla nånting, så jag och Loke traskade vidare till Willys för att in handla lite barnmat. Så som jag fick vända på mina kronor, inte så att jag är fattig eller jo just nu är jag det!! Men det är klart Loke får mat, det är bara det att han inte gillar 8 månaders maten jag hade hemma så jag va inte beredd på att behöva köpa ny mat för 6 månader. Men så kan det gå ibland, nu är jag typ super fattig fram tills tisdag nästa vecka.

Iallafall efter willys åkte vi hem och åt lunch eller Loke rättare sagt, sen blev det lek för hans del och jag började plockade ordning på rummet. Men vid halv 3 så orkade Loke inte kämpa längre och somnade i en timme, så nu är han super grinig över ALLTING och jag känner att mitt tålamod över att gnällande börjar rinna ut i sanden! Men men strax äter mat för hans del sen så ska vi också äta och efter så ska Loke få bada innna han somnar. Ikväll ska vi även bråka med att han ska sova i sin egna säng, hoppas bara han vill samarbeta med mig.
Men nu ska jag ta min krångel unge, åh så fjantig han är!! ;)

Bilder från dagen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback