Snark...... varför så tidigt?

Godmorgon, Loke anser att det är dags att kliva upp eller ja det tyckte han redan för en timme sen (snaaaaark, ZzzzZzzzZ).
Så nu har jag äntligen orkat sätta mig upp i sängen medans Loke leker på golvet med sina leksaker :). Jag själv håller på att dör av smärta, igår va jag nämligen iväg och handlade till Loke, jag åkte själv för mamma va hemme och det va inte bästa vädret. Men korkad som jag va så handlade jag ihjäl mig och att bära tre tungar påsar samt ett blöjpaket blir tungt, så jag ska börja in mig med någon salva ifrån Thailand :).
Men nog snackat om det, idag händer det nog inte så mycket. Ska försöka kolla om mamma orkar fixa mina slingor i håret som är oranga och sen om pappa kan klippa mitt hår, samt om han kan visa hur jag ska borra ihop britax vagnen :).

Sen så ska vi självklart fira systerdotter som fyller 1 år, tror de skulle komma förbi hit :). Annars blir det lugnt, mysa med världens bästa bebis som är värsta mys bebisen, han lägger sig raklång på golvet och kollar på tv samtidigt som han bajsar, haha så charmig! Det är mamma pojke det, tar fram sin charmigaste sida för att charma folk :).
Apropå att titta på tv, så måste jag införskaffa en fåtölj till Loke snart, han älskar nämligen att sitta och kolla på tv i vardagsrummet med oss andra eller i vårat rum. Men det blir ju jobbigt för honom att sitta på golvet och kolla på upp på tvn, det blir jobbigt för nacken. Så jag måste införskaffa en fåtölj, vet dock bara inte vilken jag ska ha. Finns två olika jag vill ha och om jag inte kan bestämma mig får det bli båda! :)

Men nu ska jag byta blöja på Loke, kissa och sen gå och hoppa på mamma/mormor och pappa/morfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback