Underbara dag

Vilken dag det har varit, fullt upp och en hel del skratt, igår bestämde jag mig för att jag skulle ta mig in till stan idag. Så sagt och gjort tog vi oss in till stan, som vanligt möte vi upp Omar, haha börjar bli standard så snart behöver jag inte ens skriva det ;). Men iallafall vi gick som vanligt runt lite grann, käka lunch och sen innan jag skulle åka och möta mamma så möte vi upp Nicole, sen så åkte jag och Loke till kungsholmen och möte upp mamma, sprang in på Lindex och det fick följa med två tröjor till Loke, sen Bh/trosor till mig  :)

Sen så åkte vi hem, och vet ni? Självklart bara för att jag glömde mitt regnskydd så började det ösregn, typiskt min tur! Men iallafall som tur plockade syster upp oss i märsta så vi slapp ta bussen, skönt! :). När vi kom hem så matade jag Loke och sen somnade han total utdäckad på mig, eftersom han inte hade sovit speciellt mycket under dagen. Så när Loke hade somnat, så började jag måla mina canvas tavlor som jag tidigare idag sprang in och köpte på panduro, så imorn ska det pysslas :).
Imorn blir det nämligen en hemma dag, men bara massa nödvändiga saker att göra. Rummet ska bli tipp topp och lite små saker ska förändras, ska bli bra det :). Så imorn kör vi en mys dag, tror även vi är ensamma hemma så de blir toppen :).

Sen angående att Loke har kolik, så är svaret nej! Han har inte kolik, han har en krångel mage och hans gnällande på eftermiddagen är rätt ofta för att han bara är extra mammig och så.. men kolik har han inte, jag är välmedveten om att koliken börjar vid samma tidpunkt varje dag. Men nu är det inte varje dag han är gnällig, jag vet inte varför han är mera gnällig på eftermiddagen, men jag själv blir också gnällig och seg om jag somnar på eftermiddagen och sen vaknar.. Ja ni förstår helt enkelt :)

Men nu får ni ha en trevlig kväll, så ska jag fortsätta prata med Omar i telefon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback