Lördag

Idag har det varit en sån där lördag som man bara har gjort vettiga saker på, som städat rummet, packat ner, bäddat rent och allmänt fix i rummt :). Jag har även passat på att färga håret, så nu är jag mera brunett. Imorn blir det att lägga in ljusa slingor i håret, blir nog toppen. Skönt med lite förändring, ska även jaga på pappa att klippa mig imorgon så jag kan börja använda ricinoljan.

Annars idag har vi inte gjort så mycket, va iväg med pappa och hämtad ut Lokes skor som har kommit från Ellos. De kommer bli toppen till sen sommren/hösten, så nu behövr han INGA kläder eller skor fram till sommaren då kan han behöva några shorts och t-shirtar! :). Så jag tänkte faktiskt unna mig en skinnjacka och solglasögon på måndag när pengarna rullar in! :) Sen är det ingen mer shopping som gäller, måste spara pengarna till att betala bilbarnstolen och nya sulkyn :). Sen måste jag ändå spara och ha till sommaren/hösten :).

Imorn blir det väl samma sak, ta det lugnt och bara njuta av helgen. Ska även passa på att byta Lokes sängkläder och plocka undan lite leksaker han inte använder.. Sen ska jag nog kolla med mamma om vi ska sortera i källaren, börjar bli fullt där nere! :). Sen får vi se vad som händer, men nu ska jag glo på film på tv och sen sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback