-


Loke's kläder från Thailand av mormor & morfar!

Idag har det inte hänt mig alls här hemma, vi har för det mesta bara ta det lugnt. Vid 12 tiden åkte vi iväg och ät lunch på något lunch ställe som syster hade ätit på , kanske inte det bästa maten. Men det fungerade, efter det stod vi oss upp mot Eurostop (arlandastad) för att handla och för att vi skulle till BVC (kommer ett inlägg om det). När vi kom hem så gick jag och Loke och sov till halv 5, super skönt! Men nu i efterhand ångrar jag mig, jag är inte ett dugg trött utan bara extremt seg! Orkar inte, vill kunna sova!

Men iallafall just nu sitter jag och pratar med Omar i telefon, inget vettigt som sägs men alltid trevligt :). När vi har pratat klart blir det att sova eller försöka sova, imorn skulle jag och Loke egentligen träffat Omar. Men eftersom min britax vagn fortfaranade är trasig och babytravel är inte okej enligt Loke, så blir det istället att spenderar dagen hemma :). Mamma och syster ska till min moster i södertälje, men vet inte ritkigt om jag vill med dit. Det är kallt och det ska för det mesta bara kolla på hästarna, inte så intressant för mig och Loke. Men fortfarande tråkigt att bara vara hemma, åh beslutångest delux ;).

Men blir vi hemma så ska jag fortsätta städa och sortera saker i rummet, packa upp Loke godnatt sagor funderar jag även på också. Passa på att tvätta och rensa ut Loke's för små kläder, ja men vi får se vad vi hittar på :)

Nu ska jag fortsätta babbla med Omar om allt onödigt ;)


Kommentarer
Anonym säger:

Varför svarar du aldrig på dina kommentarer du får på bloggen?

2012-03-22 | 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback