Natt-snack

Nu ska vi prata sanning sånt som biter moralkärringarna i öronen och får de att gnugga huvudet en extra gång!
Jag kommer aldrig någonsin blir den där mamman som älskar att lyssna på gnälliga ungar eller torka bajsblöjor. Det spelar ingen roll att jag älskar Loke gränslöst eller något obeskrivligt, jag kommer aldrig tycka det okej att ungar skriker på tågen och jag kommer föralltid tycka att ungar som skriker i mataffärer är bland det pinsamaste jag vet om. Även fast jag vet att Loke kommer komma i den fasen också, så kommer jag skämmas ihjäl och jag lär förmodligen skaffa en kille innan dess som jag antingen tvingar handla eller ta Loke menas jag handlar.. Skumt va? Ja lite grann men ren fakta!

Vill ni veta något som får mig att gnugga mig en extra gång i huvudet och som får mig att vilja bita av mig naglarna. Det är de där överdriva praktmorsorna som ska vara perfekta och leka att ALLTING är frid och föjd varje dag, att ungen aldrig gråter, ha bullshit! Eller så har vi de där jäkla morsorna som ska envisas med att trycka ner sin stackars 5 åringar i vagn så de slipper betala buss "avgiften", jäkla irriterande! Man borde helt enkelt införa en gräns när unge har fyllt 3 så är det nej nej med någon jäkla vagn och ska det vara så skaffa en sulky som ni kan fälla ihop och göra som vanligt folk "tjäna samhället!" Japp där kommer min ilska fram, men den tar inte slut där!
Jag hatar även de där tanterna som är 65+ och ska envisas med att "hej-jag-har-gjort-mitt-jag-är-bäst-flytta-på-er" attityden, ja tja visst du är gammal. Men för det innebär det inte att du ska tränga dig i kön på mataffären, kasta dig in på tågen över vagnen eller kasta sig in i hissen, åh sånt är irriterande! Tanter de borde helt enkelt ha bestämta tider de får handla på och vara ute bland oss andra! De där sega tanterna som ska ta 70 år på sig i kassan, men så jäkla va de kan springa..

Jag har massvis med saker som jag blir irriterad på, vet knappt hur jag kom in på detta! Men lite natt-känslor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback