Söndag kväll

Söndag kväll och Loke ligger i sin säng och sover sött :) Jag själv sitter och kollar runt på internet efter ett par skor till mig, jag skickade ju nämligen efter ett par converse till mig. Men de passade inte, dumma fötter jag har! Så jag får helt enkelt leva med ett par hedliga ifrån din sko eller något liknade :).

Idag har vi inte gjort så mycket, vi åt frukost med syster och systerdotter samt andra syster. Sen tog vi det lugnt innan de åkte hem och Loke skulle sova en stund, eftersom han tyckte vi skulle göra morgon 5.30. Sen käkade vi lunch med syster och efter det kom Amanda och Chilli (syster och systerdotter) tillbaka så åkte vi och handla, vilket var sveriges onödigaste åktur för mig och Loke. Eftersom vi inte handlade nånting, men men det skönt att komma hemifrån en stund iallafall. När vi kom hem fick Loke somna, så började jag plocka ordning på rummet. Hängde upp kläder och fixade, sen så när Loke vaknade började vi med middagen som bestod av lövbiff,klyft potatis och bearnaisesås :).

Sen idag tog vi även farväl av vår teutonia som fick åka till sitt nya hem i Knivsta, varför va för att den fick inte plats in någon utav våra bilar. Hoppas den passar de bättre, men helt ärligt va jag inte riktigt överrens med vagnen i huvudtaget, den va stor och jätte ranklig. Men men jag ska fixa min britax eftersom jag älskar den så jäkla mycket! :).  Imorn ska jag försöka få syster att åka till Uppsala med mig, så jag kan handla lite grann. Vill gå på biltema, ikea och sen city gross :)
I veckan blir det inte att göra så mycket, på onsdag ska jag äntligen till BVC med Loke, ska bli kul att få veta va han väger och hur lång han är nu. Sen ska jag väl försöka träffa Omar nån dag också och även ta och fika med äldsta syster också nån dag :)
Men nu ska jag göra en flaska till Loke i förbyggande syfte och sen sno med mig lite cola och chips in på rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback