Godmorgon för andra gången idag..

Vi säger godmorgon för andra gången idag och jag är fortfarande super trött! Men nu inväntar vi min syster och systerdotter för lite frukost och sen vet jag inte vad vi ska hitta på idag, städa kanske?! Har en hel del att göra, jag vill att huset ska vara tipp topp när mamma och pappa kommer hem. Eftersom de har litat på oss att vi klarar av att vara ensamma och ser det ut som en knarkar lägenhet så kommer jag skämmas ihjäö.. Så jag ska göra det tipp topp och jag struntar i vad mina syskon säger! :). Det ska vädras, dammas, skura och städa utan! :)

Men jag tänkte börja lite smått idag och tvätta, eftersom av någon anledning så är tvättkorgen är full igen. Så ska tvätta upp det idag tänkte jag, så slipper jag tänka på det i helgen :). Det ser dock inte ut som om det kommer bli något bra väder, så det blir väl annars att leka med Loke toke här hemma :)

Men nu ska jag & Loke  äta frukost med syster och systerdotter som kom hit precis. Så vi får höras senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback