Back on track

Det har vekligen ekat här i bloggen några dagar nu, men nu är vi tillbaka! :).

Vad har hänt under dagarna vi har varit borta?
Ja vi bodde ju skogås fram till lördag, då vi firade systerdotter. Sen på eftermiddagen åkte vi hem och bara njöt av att vara hemma, men på söndag åkte in till stan och möte upp Sarah för att luncha. Sen blev det så att vi åkte med henne hem och där blev vi kvar över natten, ha super kul. Hennes kille Omar hade över sin kompis Kim och oj så trångt det blev med sovplats i en liten etta, men det löste sig :). Inte för att jag kan minnas att vi sov något den natten, jäklar va vi höll på och prata. Men iallafall på måndagen möte vi upp Terese och shoppade, sen så drog vi till Solna och lämnade min brors busskort. Efter det åkte vi hem och planen blev att vi skulle stanna även denna natt, men allting spårade ut och jag orkar inte gå in på det. Det slutade iallafall med att både jag, Kim och Omar blev "utslängda" så den natten spenderades på Lidingö, lagom jobbigt och irriterande. Men det fixade sig, dock pratar inte jag och Sarah längre.. Lite tråkigt, men jag har försökt!
Men sen i tisdags har vi varit hemma och märkte när vi kom hem att shit så varm Loke va, tog tempen och den stannade på 39,7. Min stackars prins, men nu är han äntligen feber fri eller han har varit det hela dagen. Så imorn blir det in till stan och träffar Omar och Kim, vet inte vad vi ska hitta på. Men det märks väl, skulle ju egentligen på mammaträff. Men är nog inte så välkommen dit.. Men jag kan nog roa mig med killarna, om de nu orkar palla sig upp i tid ;). Men ska möta upp Terese först en snabbis i Skärholmen, sen får vi se vart jag möter upp killaran. Det märks ju, de lär väl sova hårt! Det är ju typiskt killar, bara för att jag får kliva upp vid 5 :O...

Men iallafall det är vä vad som har hänt under dagarna jag har varit borta, det kommer även komma upp recpet på det jag bakade till systerdotters kalas, oroa er inte! :)
Mamma och pappa är i Thailand och njuter av värme och sol, skönt för de!
Men nu ska jag fortsätta med mina bilspel på datorn och sen blir det att skriva ner recepten på tårtan och cupcakesen, sen blir det att sova! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback