Upplands-Väsby centrum

Det blev inte så mycket bloggningen igår av olika anledningar som vi struntar i att gå in på :). Men nu är vi tillbaka som vanligt, men dock lite sjuka.. Jag mår i mellan åt lite illa och Loke är förkyld, men vi ska nog vara bättre snart. Idag är det bara 3½ dagar kvar innan mamma och pappa kommer hem igen, ska bli super skönt att få hem de igen! Så i helgen blir det att stor städa enligt mig, måste även handla hem mat och så.

Men idag blir det lugnt, ska förbi väsby med syster och lämna in min telefon. hoppas jag får en reserv mobil så länge eller bara en helt ny. Funderar dock på att kolla med de om man kan byta till typ en HTC eller någon annan, iphone är ju bajs! Täckningen krånglar, mitten knappen lägger av, avbryter samtal, ljudet försvinner ibland och ja ska jag fortsätta? :)
Men nu ska jag börja fixa mig menas Loke ändå sover, så vi kommer iväg nån gång :). Bloggar senare, CIAO ;)

Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Uppdatera telefonen

2012-03-15 | 11:51:56
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback